خانه   تریلر   دانلود   بلاگ   تماس  |  ENG

پس از دو سال تلاش بی‌وقفه ، مفتخریم اعلام کنیم که بازی رایگان «هومییز» در نیمه اول تابستان امسال منتشر می‌شود. هومییز که یک بازی چند نفره Free-to-play است از اسفند ماه به صورت بتا در اختیار کاربران قرار داشت و گیمرها می‌توانستند از طریق لانچر «گیم آپ» آن را تجربه کنند.

هومییز (Hoomeez) یک عنوان چندنفره بتل رویال محسوب می‌شود که دارای چندین مد مختلف است. در مد اصلی پلیرها باید در مپ‌های بازی به جمع آوری سکه بپردازند و همچنین اجازه ندهند دیگر پلیرها از آن‌ها پیشی بگیرند. مپ‌های این بخش بزرگ و عموما به شکل مارپیچ‌های تو در تو طراحی شده‌اند تا تسلط بر هر نقشه هم به چالشی مهیج برای مخاطبان بازی تبدیل شود. هومییز در زمان لانچ دارای 20 مپ منحصر به فرد خواهد بود.
دیگر مد مهم بازی فوتبال است که در آن می‌توانید خنده‌دارترین مسابقه فوتبالی زندگی خود را تجربه کنید. در اینجا هیچ قانونی به جز گل زدن وجود ندارد و حتی می‌توانید برای برنده شدن رقبای خود را کتک بزنید!
هومییز نخستین عنوان بتل رویال ایرانی با پشتیبانی چند ساله است که هر فصل آن با تغییرات عمده همراه خواهد بود. همچنین سورنا در نظر دارد هر سه ماه یک بار Roadmap خود را منتشر کرده و برنامه‌های آینده تیم توسعه دهنده اعم از مپ‌های جدید ، آیتم‌های جدید و جوایز مختلف را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی  هومییز:  

* پردازنده Core i3 4130  یا  Ryzen 3 3200G
* رم: 4GB
* پردازنده گرافیکی: GTX 650 Ti یا R7 360
* حافظه مورد نیاز : ۱ گیگابایت


بازگشت